דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גן אירועים: טיפים לכלה הנרגשת 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2131 פעמים ]

לאחר שחיפשת עם ארוסך את הגן המושלם לחתונה שלכם, סגרת עם גן אירועים בשרון. השעון מתחיל לתקתק והימים לקראת החתונה מתקרבים במהירות. כבר בחרת את רוב הספקים, קנית שמלה, נעליים ואפילו הלבשה תחתונה. אך האם הקדשת מחשבה לפרטים הקטנים, לא רק לתמונה הגדולה?

צירפנו כמה טיפים, שיקלו עליך ביום הגדול.

דעי איך לבכות - חתונה של גן אירועים היא מרגשת ביותר, אך תמיד יתכנו הפתעות לרעה. כאשר דברים לא יוצאים כפי שתכננת, את עלולה להיסחף להתקף בכי היסטרי. מכיוון שדמעות יכולות להרוס אף את האיפור המושקע והמקצועי ביותר, עליך להיזהר ברגעים האלה. הביאי עימך טישו אל גן אירועים בשרון ונסי להספיג את הדמעות, לפני שהן מתפרצות להתקף בכי סוחף.

בחרי מאפרת בפינצטה - ביום הגדול שלך את תתרוצצי לא מעט מאתר צילומים אחד לאתר צילומים שני. אם תאריך החתונה הוא בקיץ, את עלולה להיות חשופה לחום רב, לשמש קופחת וללחות ישראלית טיפוסית. גם כאשר תגיעי אל גן אירועים, תרקדי ותשתוללי ותזיעי לא מעט. לכן, חשוב שתבחרי במאפרת איכותית, שמשתמשת אך ורק בתכשירים איכותיים ועמידים לאורך זמן. כבר יצא לי לנכוח בחתונה, שבה האיפור של הכלה נמרח לה על הלחיים, כבר לקראת השעה 10. האמיני לי, אינך רוצה שיזכרו אותך עם אגלי זיעה מעורבים בשאריות איפור.

הימנעי משתייה מרובה של קפה, תה ויין - בדומה לכלות רבות, יתכן שגם את מעוניינת בהלבנת שיניים. מאחר והלבנת שיניים עולה לא מעט, אני ממליצה בחום להימנע ממשקאות אשר מכתימים את השיניים. חבל להשקיע כל כך הרבה בטיפולי שיניים, פוליש והלבנה, בשביל להרוס את כל התוצאות.

אל תעשי שיזוף מלאכותי - אם עדיין לא עשית שיזוף מלאכותי, זהו לא הזמן לניסוי ותעייה. שיזוף מלאכותי לא מתאים לכל אחת. יתכן שלאחר שיזוף כזה, עורך יקבל גוון צהבהב או כתמתם. בנוסף, יתכנו הבדלי גוונים בין גופך לבין כפות ידייך ורגלייך. שיזוף מלאכותי לפני החתונה מתאים רק לבנות, שמנוסות מאוד בטיפולים כאלו.

אל תדחי את הדיאטה לחודש האחרון - כל כלה חולמת להגיע אל גן אירועים בגזרה דקיקה, תמירה וחטובה. ישנן בנות אשר כל המתח והלחץ גורם להן לאבד תאבון (וקילוגרמים רבים), אך ישנן אחרות אשר מוצאות מפלט באכילה מרובה של ג'אנק ודברי מתיקה. אם גם את מעוניינת בדיאטה, אל תדחי אותה. התחילי בה כמה חודשים לפני החתונה. תני לגופך זמן להתרגל לתפריט החדש. הקציבי לעצמך מטרה - בכמה קילוגרמים את רוצה לרדת בכל חודש.

הכיני לך ערכה לשעת חירום - יתכן שתצטרכי פלסטר, ערכת תפירה, מגבונים עבור הסרת איפור, סיכות ביטחון וכו' - אלה אינם דברים אשר גני אירועים בשרון מחזיקים. לעיתים, סיכת ביטחון קטנה יכולה למנוע מכל הערב להיהרס. 


ערוגות בושם, גן אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב